Travels

Peru, 4. rész [BEACH TIME!]

Az előző részben olvashattátok, hogy a Fókák szigetén telt a délelőttünk. A kaland itt nem ért véget, ugyanis a délutánt a leghíresebb és legszebb partok/strandok látogatásával töltöttük. VÉGRE! Hiszen nekem nem is igazi vakáció a vakáció, ha nem járok legalább egyszer a tengernél/óceánnál. 🙂 Így ez a tour nagyon boldoggá tett! A délelőtt felhősen indult, de ránk mosolyogtak az (inka) istenek :D,  és a nap további részében igazi nyári, tűző napos idő volt. 🙂

Az egyik legszebb nap volt ez az egy hónapos tartózkodásom alatt Peruban, mindenkinek ajánlom, hogy menjen el egy ilyen idegenvezetős túrára amennyiben Peruba viszi az útja, gyönyörű és izgalmas helyekre lehet eljutni. Mi nem foglaltunk, hanem ott Paracas-ban találtunk egy idegenvezetőt, hiszen nem is kell keresni, odajönnek hozzád, és ha érdekel a dolog, leszervezhettek egy túrát. A miénk nagyon jó fej volt, és oda is elvitt minket, ahova elvileg mások nem mennek, így több mindent mutatott meg nekünk, és közben még szórakoztatott is minket, és rengeteget mesélt ezekről a tájakról.

Így hát elindultunk a párom családjával, ugyanúgy ahogy Paracas szigetére az előző részben, és 10€-ért fejenként (ami ha úgy vesszük, elég olcsó egy szuper napért, máshol 4x-ét is elkérik) egy szuper napot töltöttünk el.

Lehet egyébként quad-ot vagy buggy-t bérelni Paracason, amivel az ember eljuthat ide, ha nem megoldás az autó, bár idegenvezetőnk elmondása szerint mostanában sok volt a baleset, mert sokan nem vették komolyan a szabályokat és száguldoztak meg ugrattak a dűnékről, így balesetet okozva. Így már csak vezetői engedéllyel lehet igénybe venni ezeket a járműveket.

Az első megálló Supay Beach volt. Gyönyörű látvány tárult elénk, a hatalmas homokfallal az óceán mellett, és itt a víz majdnem fekete volt, a homok pedig szürke. Neve ellenére ezt a “strandot” nem szabad úszásra használni, hanem horgászni szoktak itt. Csak mi voltunk egyébként, nagyon jó volt elnézni a távolba és csak figyelni a hullámzást, nyugodt volt a környezet. Lépcsők vezetnek lefelé a partra, így ha az ember akar, akkor lesétálhat közelebbről is szemügyre venni az óceánt.

Ezután következett körutunk második állomása, El Raspón. Ez majdnem a Supay mellett volt, nagyon közel voltak egymáshoz.

És ez után következett az én kedvenc strandom, a La Mina, ahol már fürdeni is lehetett, bár mi nem vittünk fürdőruhát, meg amúgy is egy tour közepén voltunk, így sajnos nem volt idő nyugodtan strandolni, amibe belefájdult a szívem, hiszen megvolt minden; napsütés, kellemes víz, jó társaság! Ott volt az orrom előtt a gyönyörű türkizkék víz, és mégse lehetett pancsolni, ajj… De azért térdig belementünk a vízbe, és csináltunk pár vicces képet. 🙂

(Ez a kép a dűnéken készült, úton a La Minához. Nagyon veszélyes és izgalmas volt, mert ha túl közel megy az ember, simán lezuhanhat hiszen nincsen semmi korlát. Ennek a hegynek a másik oldala egy szakadék…mondanom sem kell, mindenki tisztes távolban maradt, nehogy lecsússzon véletlenül a poros dombról…)

(Ez a lenyűgöző látvány tárult a szemünk elé, ahogy elértünk a La Minához.)

A türkiz part után már kopogott a szemünk az éhségtől, így kihasználva a lehetőséget egy parthoz közeli étteremben tömtük tele a hasunkat tengeri fogásokkal. Az idegenvezetőnk megvárt, és utána visszafuvarozott minket a városba.

De, még az út előtt csináltunk pár szuper fotót…ugyanis a parton rengeteg sirály volt, és a párommal gondoltunk egyet, elkezdtünk rohanni feléjük. Ekkor az összes sirály felröppent, a párom családja pedig lesi fotózott, és így egy csomó szupi fotó született. Akkor teljesen úgy éreztem magam mint egy film jelenetben! Szép zárása volt ez ennek a kalandos napnak. 🙂

Az előző részhez << katt ide >>                                                                       A következő részhez << katt ide >>